شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

چرا از فلاتر براي طراحي اپليكيشن استفاده كنيم؟

۵ بازديد

عارضه ها متعددي وجود دارااست طراحي اپليكيشن كه شمارا متقاعد نمايند از فلاتر براي پباده سازي نرم افزار به كارگيري فرمائيد. دلايلي مانند:
به كار گيري از فلاتر هزينه‌هاي تشكيل داد نرم افزار را به صورت قابل توجهي كاهش مي دهد.اپ‌هايي كه با فلاتر پباده سازي ميگردند به نرم افزار‌هاي نيتيو مشابه مي باشند.علاوه بر نرم افزار‌هاي تلفن همراه براي ايجاد كرد اپليكيشن‌هاي اينترنت و دسكتاپ نيز كاربرد داراست.فريمورك فلاتر از موتور خودش براي ساخت و ساز ويجت‌ها به كار گيري مي‌نمايد.فلاتر دارنده افزونه‌هاي مهيا ميباشد كه بوسيله گوگل پشتيباني ميگردند.فلاتر پباده سازي جذابي دارااست و همين دستور منجر محبوبيتش گرديده است.فلاتر براي بك‌اند از Firebase به كارگيري مي‌نمايد.تيم‌اي از ويجت‌هاي قابل تهيه داراست.صرفا با فهميدن لهجه نرم‌افزار‌نويسي دارت مي‌قدرت از فلاتر بهره مند شد.در صورتي‌كه دوست داريد نرم افزار خويش را با فلاتر پباده سازي فرماييد، با پشتيباني باشگاه نرم افزار در واتس‌اپليكيشن رابطه برقرار نمائيد و مجموع مراحل ايجاد كرد نرم افزار را به آن ها  بسپاريد.

یادگیری رایگان فلاتر به عنوان یکی از پلتفرم‌های توسعه برنامه‌های موبایل وب، یک فرصت بی‌نظیر برای کسانی است که می‌خواهند مهارت‌های برنامه‌نویسی موبایل را کسب کنند. فلاتر، یک فریم‌ورک توسعه نرم‌افزار از شرکت گوگل است که برای توسعه برنامه‌های موبایل، وب و سایر پلتفرم‌ها استفاده می‌شود. برای آموزش رایگان فلاتر، منابع متعددی از جمله ویدئوهای آموزشی، مقالات، و منابع آموزشی آنلاین موجود است که به کمک آن‌ها می‌توانید به راحتی با مفاهیم اصلی فلاتر آشنا شوید و به توسعه برنامه‌های موبایل با این فریم‌ورک بپردازید.

 

به طور کلی، یادگیری رایگان فلاتر می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های توسعه برنامه‌های موبایل را تقویت کنید و به عنوان یک برنامه‌نویس حرفه‌ای در صنعت فناوری اطلاعات پیشرفت کنید. با دسترسی به منابع آموزشی متنوع و فراگیری مفاهیم اساسی و پیشرفته، می‌توانید به سرعت برنامه‌های موبایل شگفت‌انگیزی را با استفاده از فلاتر ایجاد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.