شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طراحي اپليكيشن گردشگري

معرفي مقالات طراحي اپ

طراحي اپليكيشن گردشگري

۵ بازديد

در دنياي امروز قطب توريسم و توريستي طراحي اپليكيشن يكي‌از اركان اصلي اقتصادي كشورها محسوب مي‌شود؛ از طرفي در دنياي امروز با پرورش و توسعه يافته تكنولوژي تلفن هاي ياروهمدم هوشمند با سيستم ادله هاي متعدد، اين گجت ها به صورت كلان اي في مابين عموم به كار گيري ميشوند. امروزه تكنولوژي و فناوري در هر كسب و كاري رسوخ نموده است؛ با تشكيل داد و پباده سازي نرم افزار توريسم تكنولوژي و فناوري به سمت صنعت توريسم و گردش گر رويه يافت. گردشگران ميتوانند با نصب نرم افزار توريسم متمدن هاي متفاوت حوزه‌ و جزئيات يك مرزو بوم آشنا شوند و از اين طرز ميتوانند نيازهاي خويش را رفع نمايند. ياور ما باشيد تا درپي شما‌را با جزئيات پباده سازي نرم افزار توريسم آشنا كنيم.
مزيت داشتن نرم افزار توريسمدرصورتي كه شما تجربه مهاجرت به سرزمين يا اين كه شهرهاي گوناگون را داشته باشيد، يكي‌از مهم‌ترين امور در مسافرت، كشف كردن جاي هاي متبوع توريسم بوده ميباشد. در قبلي ها و فعلا در حين ورود به شهر  به خصوص در روز ها نوروز نقشه هر شهر به گردشگران داده ميگردد و بايد توريست بقيه داده ها ما يحتاج را از روش پرس و جو از اشخاص تنظيم ميكرد تا بتواند در انتها به جاي متبوع خويش رسد.

البته شيوه بالا مشقت هاي خاص خويش را دارااست، اين كه گردش گر و مسافر نمي تواند به صحت شرايط مكاني خويش را تشخيص دهد، لحاظ بقيه گردشگران را در امر جاي هاي توريسم كه بر روي نقشه مي بيند، بداند و داده ها توريسم او به به عبارتي نقشه محصور ميشد و ممكن بود كه برخي از نقاط توريسم كه زياد داراي شهرت نبودند در نقشه جان دار نباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.