شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

6 عنصر اساسي براي اصالت يك برند (نام تجاري) قدرتمند

۸ بازديد

مؤسس آمازون، Jeff Bezos، ميگويد "مارك طراحي اپليكيشن شما به عبارتي چيزي ميباشد كه عموم در غياب شما در موردتان مي گويند."

اين يعني يك استراتژي برندسازي به عبارتي چيزي ميباشد كه تجارت شما در بازار امروز كه به شدت رقابتي و در هم اكنون دگرگوني ميباشد نياز دارااست. برهان آن اين ميباشد كه اصالت مارك به پر رنگ‌سازي توليدها شما نسبت به بقيه توليدات حريف ياري مي‌نمايد.
خلال اين تعداد روزافزون يوزرها ديجيتال علامت مي دهد كه تجارت شما تجهيزات متعددي براي پررنگ‌سازي برندتان در فضاي ديجيتال داراست. هنوز قانع نشده‌ايد؟ پس خودتان نگاهي به اعداد بياندازيد.
در سال 2019 يازده ميليارد مخاطب گوشي وجود داشته ميباشد.
يوزرها وب در سال 2019 در مقايسه با ژانويه 2018، 366 ميليون نفر ارتقا يافته ميباشد.
در سال 2019 نسبتاً 48 ميليارد مخاطب كانال‌هاي اجتماعي وجود داشته ميباشد.
حدود 26 ميليارد نفر در ژانويه 2019 از كانال‌هاي اجتماعي در دستگاه‌هاي گوشي استعمال كرده‌اند كه آرم دهنده رويش 297 ميليون استفاده كننده نو ميباشد.
نگرش‌هاي مذكور در صدر نماد مي دهد كه اصالت مارك براي بقاي كسب و كار در بعدازظهر ديجيتال امروز شايان توجه ميباشد. البته اوليه بيايد ببينيم، خواسته از اصالت مارك چيست؟ اصالت مارك از اركان بصري اسم تجاري مانند لوگو، رنگ و غيره ساخته شده ميباشد.
با اين اكنون اعتنا به‌اين نكته حائض اهميت ميباشد كه ساخت اصالت يك مارك ديدني و به يادماندني شغل بي آلايش‌اي وجود ندارد. البته نگران نباشد، به طبع چاره‌هايي وجود داراست. در اينجا 6 عنصر مهم وجود دارااست كه ميتواند به شما در توليد اصالت اسم تجاري قوي در حين فرصت ياري دهد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.