یکشنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۱ ۱۲:۰۳ ۷ بازديد
كل محتوا با يك قضيه آغاز مي شود. طراحي اپليكيشن مورد انتخابي شما قادر است سبب ساز اثربخشي استراتژي بازاريابي محتوا شما خواهد شد يا اين كه آن را از در بين غالب شود.
اساسي اين ميباشد كه موضوعات مرتبطي را گزينش فرمائيد كه مخاطبان به آن عنايت ميدهند. عمل رقباي خويش را آيتم تحقيق قرار دهيد تا بدانيد كه آنان چه نوع محتوايي منتشر مينمايند. در حالتيكه فرصت يا اين كه شكيبايي اين عمل را نداريد، ابزارهايي مانند BuzzSumo و ExplodingTopics ميتوانند در يافتن موضوعات پرطرفدار ياري كننده باشند.
همان طور كه فهرست موضوعات خويش را تنظيم ميكنيد، روزنگار ساخت محتواي خويش را مالامال نمائيد تا مطمئن گرديد هيچوقت در واپسين لحظه درپي مسئله نو نخواهيد گشت.