شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

نحوه ساخت پست هاي شبكه هاي اجتماعي از محتواي طولاني با استفاده از پايتون

۷ بازديد

اين نوشته‌ي علمي در زمينه ي ساخت و ساز طراحي اپليكيشن پست‌هاي شبكه هاي مردمي از محتواي نوشتاري زمانبر با به كارگيري از پايتون ميباشد.
روش ايجاد كرد پست هاي شبكه‌هاي‌اجتماعي از محتواي وقت گير با به كار گيري از پايتونبيشتر كمپاني‌ها تحت عنوان بخشي از خلاقيت بازاريابي خويش، وبلاگ‌هاي فني و مقالاتي را توليد مي‌نمايند. و آنان اين مطالب را به طور خلاصه در رسانه‌هاي اجتماعي قرار مي دهند، كه به آنان ياري مي‌نمايد تا مشتريان را به و‌بسايت‌هايشان هدايت نمايند. اين‌شيوه‌حل به شما ياري مي‌نمايد تا از روش مقاله ها يا اين كه پست‌هاي وب لاگ، اينگونه پست‌هايي را براي شبكه‌هاي‌مردمي بسازيد.
در‌اين نوشته‌ي علمي حافظه مي گيريد كه چه‌طور يك سولوشن را با استعمال از Python و Flask و هاستينگ آن در Azure App Service پياده سازي فرمائيد. همينطور حافظه ميگيريد كه به مكان به كار گيري از nltk package از Azure Cognitive Services به كار گيري نماييد.
چه‌طور شغل مي‌نمايد؟
الگوريتم بسيار بي آلايش ميباشد. آغاز URL را تبديل مي‌كنيد و بعد از آن با به كار گيري از NLP عبارات كليدي را از محتوا كسب مي كنيد. در‌پي جملا‌ت مو جود در محتوا را با بيشتر عبارات كليدي پيدا كرده و آن را اكران مي‌دهيد.
درين نمونه از پكيج‌هاي پايين مصرف شده ميباشد.
Flask: براي رابط كاربري و تعاملات استفاده كننده
Newspaper: براي اخذ محتوا از URLها يا اين كه اينترنت‌وب سايت
Nltk: براي دستيابي كلمه ها كليدي از متن و تقسيم محتوا به يك‌سري پاراگراف
به اين ترتيب شما بايستي پكيج‌هاي فوق را نصب فرماييد. در اينجا فولدر requirements.txt وجود داراست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.