شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سرويس گزارشات در طراحي اپليكيشن

معرفي مقالات طراحي اپ

سرويس گزارشات در طراحي اپليكيشن

۳ بازديد

يكي از ديگر از خدمت هايي كه طراحي اپليكيشن اپليلكيشن هاي فروشگاهي و غير فروشگاهي نياز دارا‌هستند نصيب گزارش دهي به يوزرها و اما به مديران نرم افزار ميباشد تا هم يوزرها بتوانند خريد هاي خويش را دنبال نمايند و هم مديران بتوانند با اين قابليت و امكان توليد ها و خريد هاي خويش را عالي ذيل حيث بگيرند.
لگو مخصوص براي نرم افزاراين قسمت از شغل براي چشمگير بودن عمل شما بسيار اساسي ميباشد اما بايستي بدانيد اين فعاليت هزينه چنداني براي شما ندارد و م يتوانيد با اندكي هزينه يك لگو منحصربه‌فرد براي خويش داشته باشيد.
دادن امتياز به مقاله‌ها و محصول هايكي از ديگر از تجهيزات مفيدي كه مي‌توانيد به اپليكيشن خويش اضافه فرماييد دادن امتياز و زدن تگ عشق و علاقه مندي به توليدات بوسيله مشتري ميباشد. از جمله يك مشتري با اين فعاليت ميتواند در آينده توليدات آيتم عشق خويش را فارغ از كاوش و با زدن تگ عشق و علاقه مندي ها ببيند. اين قابليت نيز ارزش اپليكيشن شما‌را پاره اي ارتقا مي‌دهد.
سيستم نظرسنجييك سيستم فروش مسلما مي بايست قابليت نظرسنجي را براي يوزرها داشته باشد تا به‌اين وسيله فروشنده بتواند بر توليد ها خويش روءيت كرد جامعي داشته باشد و متوجه خواهد شد در هم اكنون حاظر بازار فروش به چه شكل ميباشد.اضافه كردن اين قابليت بسيار اساسي ميباشد البته در نرخ‌گذاري هزينه متعددي را براي شما نخواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.