شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آيا مي توان اين چالش را به صورت ايده آل و بدون نياز به نوشتن كد زياد با سرعت بالا انجام داد؟

۳ بازديد

از آنجايي كه يكدست سازي با API ها يك كوشش طراحي اپليكيشن رايج در نرم افزار نويسي و توسعه و گسترش نرم افزار ها ميباشد گسترش دهندگان براي ايفا آن بايستي از ابزارهايي به كار گيري نمايند كه به آن ها ياري مي نمايد تا قابليت و امكان ها و فرض ها را تخت گاز نظارت كرده و مبادرت به اعتبارسنجي API ها نمايند. سازمان هايي كه با تعداد متعددي از ابزارهاي SaaS و شركتي و يا اين كه بقيه ابزارهاي فرد ثالث تركيب گرديده اند و مي بايست از ابزارهاي تركيب سازي به كار گيري نمايند كه سرعت بسط آنها‌را ارتقا دهد و قابليت و امكان هاي يكدست سازي قدرتمندي را براي آنان مهيا نمايد. علاوه بر اين ابزارهاي مخلوط سازي براي اين مجموعه ها مي بايست توابع عملياتي را نيز پيرامون اين تركيب سازي ايفا دهد.
مجموعاَ سه طريق فوق العاده براي اعتبارسنجي API ها وجود دارااست كه شما ميتوانيد متناسب با نياز خويش از هركدام از اين سه طريق به كارگيري نمائيد. به دنبال به معرفي اين سه نحوه خوا‌هيم پرداخت.

پلتفرم هاي IFTTT توانمند به راه‌اندازي چه مخلوط سازي هايي مي باشند؟فرض فرماييد نياز شما در يك پروژه براي اعتبارسنجي API ها اين ميباشد كه با يك پلتفرم SaaS رايج مخلوط گرديد. در اينگونه قوانيني يك منش معمولي اين ميباشد كه ارزيابي فرماييد پلتفرم هاي IFTTT (If This Then That) كار كشته به راه‌اندازي چه اقدامات و عملكردهايي مي‌باشند، چه داده هايي مايحتاج ميباشد تا API را اعتبارسنجي كنيم. علاوه بر اين بايستي معين نماييد كه چه نوع داده، با چه فرمتي و با چه نوع داده برگشتي در اينگونه پروژه اي ما يحتاج ميباشد.
Zapier براي جاري ساختن اين عمل مخلوط با بيشتراز 3000 نرم افزار را سفارش مي نمايد كه در آن مجموع عملكردها قادر است به آساني چك گرديده و آزمايش شوند. اين تركيب سازي مي‌تواند معمولي باشد و در آن فقط نياز به قرار دادن داده هاي تازه از يك نرم افزار به يك نرم افزار ديگر وجود دارااست. با اين اكنون در بعضي از موقعيت اين مخلوط سازي ممكن ميباشد غامض خواهد شد و شما در آن نياز به جابجايي فيلترها، مسيرها، فرمت ها و يا اين كه بقيه توابع باشيد. قدم‌بعدي فقط هنگامي نياز ميباشد كه يك trigger در يك نرم افزار نياز داشته باشد تا داده هاي درست را پيدا نمايد تا بتواند خويش را در نرم افزار ديگري به روزرساني نمايد. تابع فرمت همينطور قابليت تزكيه اطلاعات و يا اين كه بقيه بازنويسي ها روي گونه هاي اطلاعات را براي شما آماده مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.