شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

پيش نمايش سوم نسخه 6 دات نت

معرفي مقالات طراحي اپ

پيش نمايش سوم نسخه 6 دات نت

۴ بازديد

پيش اكران 3 از ورژن 6 دات نت كه طراحي اپليكيشن در 8 آوريل رونمايي شد نيز بهبودهاي متعددي داشت و دقت بخش اعظمي از توسعه و گسترش دهندگان را به خويش جلب كرد. درين ورژن نيز بعضا از خصوصيت هاي تازه به دات نت اضافه گرديده بود كه پيرو به نظارت اين مشخصات خوا‌هيم پرداخت.

خصوصيت هاي اضافه گرديده در پيش اكران سوم-  يك API نو در‌اين ورژن اضافه گرديده است كه اسم آن CollectionsMarshal.GetValueRef ميباشد و به روزرساني مقادير جانور در ديكشنري ها را ريلكس خيس و سريع خيس نموده است.
-  كارايي Cast كردن رابط كاربري في مابين 16 تا 38 درصد سئو شد‌ه‌است كه براي انطباق الگوها دربين و باطن رابط كاربري ميتواند بسيار موثر باشد.
-   با استعمال از تغييرات زيادي كه ساخته شده است ساخت و ساز كد در RyuJIT به ترازو متعددي بهبود پيدا نموده است تا بتواند پردازش ها را سريع خيس كرده و در سود سرعت اجراي كدها را به واحد سنجش متعددي ارتقاء دهد.
-  مدد نخستين از .NET Hot Reload در ASP.NET آماده شد‌ه‌است و مي اقتدار در پروژه هاي Blazor از آن استفاده نمود. ولي بايستي توجه داشته باشيد كه‌اين خصوصيت اولي قدم از يك نرم‌افزار گرانقدر ميباشد تا بتوان اين تكنولوژي را مجموعاَ ورژن 6 دات نت قرار بخشيد تا كليه توسعه و گسترش دهندگان دات نت مشمول بسط دهندگان نرم افزار هاي دسكتاپ، يوزرها كراس پلتفرم و مولتي پلتفرم بتوانند به آساني از آن استعمال نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.