شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اپلود ويدئو با ذكر فرد در توييتر چگونه انجام ميشود؟

۴ بازديد

تشكيل داد حساب توييتر بسيار بي آلايش طراحي اپليكيشن ميباشد. عموما اپليكيشن هاي پرطرفدار به نحوي پباده سازي مي شوند كه ايجاد كرد حساب و به كارگيري از آنان بسيار معمولي باشد. تا اشخاص با هرسطح سوادي قابليت و امكان به كار گيري از آن را داشته باشند. براي آن كه حساب خويش را در توييتر تصويب فرماييد مورد نياز ميباشد يك نشاني اينترنتي داشته باشيد. و اما فيلترشكن را هم پر‌نور نمائيد. در لحاظ داشته باشيد كه تصويب حساب توييتر با به كار گيري از شماره گوشي هم اعمال مي گردد. به كار گيري از توييتر هم در نرم افزار توييتر و هم در ورژن پايين اينترنت آن ممكن ميباشد.
مرحله اوليهبراي تشكيل داد حساب توييتر آغاز موردنياز ميباشد به تارنما توييتر به نشاني Twitter.com
 برويد. در مرحله آن گاه بايستي روي آيتم sign Up كليك كنيد. در صورتيكه از گذشته حساب توييتر داريد مي‌توانيد از آيتم Log in به كار گيري فرمائيد.مرحله دومدر مرحله بعد از آن نرم‌افزار از شما مي‌خواهد اسم و شماره گوشي تان را وارد فرماييد. ولي در شرايطي كه مايليد به مكان شماره گوشي از نشاني اينترنتي استعمال فرمائيد مي توانيد روي آيتم use email instead كليك فرمائيد. بعد از اين مرحله يك كد تائيد به نشاني اينترنتي يا اين كه شماره تلفني كه وارد كرده ايد ارسال مي گردد. با اين عمل توييتر از اينكه شماره و آدرس اينترنتي وابسته به خويش شماست باور نتايج ميكند.
مرحله سومدر ورقه بعد از آن با دو پرسش مواجه خواهيد شد كه مي‌توانيد به آنان با تيك زدن يا اين كه نزدن جواب دهيد. چنانچه تيك پاراگراف اوليه connect with people you know غير فعال باشد به‌اين معنا ميباشد كه شما مايل نيستيد با دوستان و آشنايان خويش در نرم افزار توييتر كانكت گرديد. با اين عمل اقوام شما از حضورتان در توييتر با خبر نخواهند شد. See better ads نيز از شما درباره تبليغات در توييتر و اينكه مايل به تماشاي چه نوع تبليغاتي مي باشيد پرسش مي پرسد.
مرحله چهارممرحله آن گاه مرتبط با معلوم كردن راز ميباشد. خوب ميباشد راز شما به اندازه كافي حاذق باشد و مشمول عدد، حروف تبارك، حروف خرد و آرم باشد. بعد از انتخاب سر به مرحله آجل مي‌رويد. در‌اين مرحله مايحتاج ميباشد از در بين مورد هايي كه توييتر به شما سفارش داده ميباشد به گزينش بپردازيد. درين بخش توييتر به عشق و علاقه مندي هاي شما پي مي‌برد و گزينش ميكند كه بيشتر كدام موردها را به شما نماد دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.