شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

توانايي يادگيري سريع در برنامه نويس ها

۷ بازديد

پيشرفت دهندگان خوب معمولا خودآموزهاي طراحي اپليكيشن شگفت‌انگيزي مي باشند. آنها بضاعت و توان يادگيري فناوري‌هاي نو را دارا هستند و تكنولوژي‌هاي نو آنها را نمي‌ترساند. آن ها بضاعت و توان گردآوري‌آوري داده ها متعدد و پردازش فورا داده ها را دارا هستند. هر نرم افزار‌نويس قوانيني را تجربيات مي‌نمايد كه جواب آن را نمي‌داند. اپ‌نويسان خوب منابع گوناگون را پيدا مي‌نمايند، با اشخاص مطلوب حرف مي‌نمايند و راه حل مطلوب را پيدا مي‌نمايند. شايسته ترين مهارتي كه هر كسي ميتواند داشته باشد درك كردن روش يادگيري ميباشد و پيشرفت دهندگان بهتر مهارت يادگيري خودآموزي را فرا گرفته‌اند.
تجربيات فني عميق و كبير
توسعه و گسترش دهندگان بهتر با چند از تكنولوژي‌ها به اندازه كافي شغل كرده‌اند تا داراي تخصص شوند. شايد آنها از فناوري هاي ديگر هم شناختي داشته باشند، ولي عميقا بر روي تخصص اساسي اتوماتيك مي‌نمايند و آن را به خير شعور مي‌نمايند. آنان از استانداردهاي كدنويسي تبعيت مي‌نمايند و كدهايي را مي‌نويسند كه قابل درك باشد و در شكل ضرورت كامنت‌گذاري مي‌نمايند و سايرافراد به راحتي مي توانند كد آن‌ها‌را پيشرفت دهند. با ادغام تواناي‌هاي شناختي و تجربيات متنوع صنعت خويش، آنها ميتوانند تخت گاز به راهكار‌هاي با صرفه برسند. يك بسط دهنده باسابقه نظم‌دهنده‌ نيكي در شايسته ترين طريق‌ها ميباشد مثل مدير agile، اپ رئيس وظايف (Jira، Trello و غيره)، نسخه در اختيار گرفتن (مثل گيت)، و شغل در دور و بر‌ هاي متفاوت (دور و اطراف بسط لوكال، علم فعاليت در deploy كردن اپليكيشن‌ها).
بازيكن بهتر مجموعه
يك گسترش دهنده خوب قادر است به بسط عالي بقيه بسط دهندگان ياري دهد. زماني هم‌تيمي‌ها در موضوعي گير مي‌نمايند به هم‌تيمي‌هاي خويش امداد مي‌نمايد، مهارت‌هاي تازه را به ساير افراد حافظه ميدهد و مستنداتي را مي‌نويسد كه خير فقط به هم‌تيمي‌ها درسازمان خودشان بلكه به صورت كلي به جامعه پيشرفت‌دهندگان ياري مي‌نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.