چرا استفاده از تركر موبايل براي اپليكيشنهاي مالي، بانكي و پرداخت الكترونيك اهميت دارد؟
در طراحي اپليكيشن دنياي كنوني نرم افزارها، نرم افزارهاي مالي، بانكي و پرداخت الكترونيك، هم از سوي توليدكنندگان و بسطدهندگان با آلرژي بيشتري روبهرو مي باشند، هم يوزرها به آنان اهميت ويژهاي ميدهند و نيز بازيگران ديگري در عرصه ميباشند كه بهره و خسارت كسبوكارشان بر كارايي اين نرم افزارها و سازمانها پايدار ميباشد. درين پست از وب لاگ متريكس مي خواهيم به نقطه تلاقي اين حوزه از برنامهها و خدماتي كه يك تركر يا اين كه خدمت اتريبيوشن تلفن همراه ارائه ميدهد بپردازيم. نخست از نقطه ضعف اين نرم افزارها در مقايسه با بقيه مقولات اپ سخن مي كنيم و غرض مهم اپهاي اين چنيني را توضيح ميدهيم. آن گاه به صورت خاص در امر مزايايي كه استعمال از خدمتهاي يك تركر براي اپليكيشنهاي مالي به ارمغان مياورد به مشاجره ميپردازيم. البته قبل از هر چيز ما يحتاج ميباشد يه خرده با آمارهاي داخلي و جهاني از نرمافزارهاي مالي شناخت داشته باشيم:
به نقل از تارنما نظربازار، طبق آخري آمار منتشرشده از سوي شاپرك، ماهيانه يك ميليارد و سيصد تراكنش مالي از روش ابزارهاي غيرحضوري مالي مانند كارتخوان، وب و گوشي و… انجام ميشود. از تعداد تمام ابزارهاي پذيرنده شاپرك، ۸۸ درصد تراكنشهاي مالي از روش كارتخوان فروشگاهي، ۹ درصد از روش گوشي و ۳ درصد از روش وب صورت گرفته ميباشد.
بر طبق گزارش APP Annie در سال ۲۰۱۹ تعامل يوزرها برنامه در اكنون ارتقاء ميباشد؛ به دليل آنكه يوزرها بعضا بازارها روزمره ۱۰ توشه يا اين كه بيشتر از اپهاي كارها مالي خويش استعمال مينمايند و به صورت خاص، نرمافزارهاي پرداخت و مالي از پرتگاه خطرناك خويش عبور كردهاند تا وارد مرحله جديداي از پيشرفت شوند.
درين مقاله بدين مورد مي پردازيم كه چرا استعمال از تركر يا اين كه خدمت اتريبيوشن براي پيشبرد هدف ها نرمافزار هاي مالي، بانكي و پرداخت موءثر ميباشد. قبل از آن موردنياز ميباشد استدلال اول اين اهميت را شرح دهيم؛ اين ادله در يك ضعف ماهيتي در مقوله اپليكيشنهاي مالي ريشه دارااست.
كناره فايده زير، پاشنه آشيل اپهاي مالينرمافزارهاي مالي و بانكي و پرداخت از ديد كناره منفعت موقعيت متفاوتي در مقايسه با اكثري از صنعت هاي بر پايه ي اپ تجربه مينمايند؛ كه آن ها را به رئيس هرچه بيشتر هزينههاي تبليغاتي سوق ميدهد. با دقت به اينكه فعلا هزينه جذب هر مخاطب به طور معدل حدود ۳ تا ۴ هزار تومان ميباشد و حدود ۲۰ درصد از يوزرها جذب گرديده تراكنش انجام مي دهند، هزينه جذب يك مخاطب و ترغيب وي به انجام تراكنش ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان مجموع ميگردد. براي مثال، براي جذب ۱۰۰ مخاطب مورد نياز ميباشد ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان هزينه گردد، در حالي كه از اين ۱۰۰ نفر صرفا ۲۰ نفر تراكنش انجام مي دهند. درمقابل، بقيه كسبوكارها مانند نرمافزارهاي توصيه طعام يا اين كه درخواست ماشين كرايه اي ممكن ميباشد بهره هر تراكنش و پرداخت به ازاي اكشن به يكسري هزار تومان هم رسد و بنابراين هزينههاي مرتبط با جذب استفاده كننده به راحتي تأمين مي گردد.
رئيس هزينه تبليغاتي: مقصود اساسي برنامههاي ماليبرنامههالي مالي از يك سو با خزانهها در رابطه ميباشند و از سوي ديگر با يوزرها آخرين كه از خدماتشان استعمال مينمايند. امكان اين اپها در رئيس فرايندهاي مالي فردي، استقبال روزافزون يوزرها از نرمافزارهاي مالي را ثابت و نقش اپليكيشن ماركترهاي اين حوزه براي ارائه شايسته ترين تبليغ و جذب كيفيت بالاترين يوزرها را بيشتراز پيش پررنگ مينمايد.
يكي آرمهاي پيشرفت در صنعت بانكداري موبايلي و اپليكيشني، بضاعت اجراي كمپينهاي تبليغات موبايلي براي ارتقاء جذب مشتريان و بهبود در سرويسرساني به آن ها ميباشد. دراين في مابين، نقش يك بازوي كمكي نظارتگر براي همت با صرفه در تبليغات موبايلي با مقصود استعمال با صرفه از دارايي تبليغاتي براي چنين برنامههايي بيش تر از پيش شم مي گردد.
با اعتنا به زير بودن لبه منفعت براي نرمافزارهاي بانكي و مالي كه در صدر اشاره شد، ضرورت و اهميت مدير باصرفه تبليغات موبايلي براي اين مقوله از كسبوكارهاي بر پايه ي اپ بيشتراز پيش اثبات ميشود. تمامي چيز به مدير اين هزينهها داراي ربط ميباشد. مبني بر پاياني گزارش خدمت تبليغات در جستجوي كافه بازار، اپهاي مالي براي هر توشه مشاهده تبليغشان، ۱۸۰۶ تومان هزينه دادهاند. اين مقدار در سطح كلان بسيار شايان توجه ميباشد و مدير هرچه بيشتر اين هزينه را دوچندان مينمايد.
یکشنبه ۰۹ آذر ۹۹ ۱۱:۳۷ ۱۸ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است