دوشنبه ۲۳ تیر ۰۴

راهنماي طراحي اپ

معرفي مقالات طراحي اپ

راهنماي طراحي اپ

۲۲ بازديد

 

 

تبليغ در فضاي اينترنت‌وب سايت‌هاي داراي اعتبار اهل ايران در مديااد

مديااد، به شما امداد مي‌نمايد تا  طراحي اپليكيشن كمپين‌هاي تبليغاتي كسب‌وكار خويش را در معتبرترين اينترنت‌وب سايت‌هاي اهل ايران اجرا نمائيد و مارك خويش را در مقابل ديده مخاطبان هدفتان قرار دهيد.

تبليغات، مرحله‌ي اساسي در قدم اوليه بازاريابي

به عبارتي‌طور كه گفته شد، عليرغم تصور اول در كشورمان كه بازاريابي براي اپ در معناي تبليغات بي آلايش‌ي بصري و وسيع ميباشد (شاهد اين مدعي اين ميباشد كه في مابين تعداد محدودي از نرم‌افزار‌ها كه مبادرت به تبليغات مي‌كنند، تعداد متعددي اين فعاليت را صرفا از روش تبليغات بنري و به‌شكل بزرگ و سواي هدفمندي انجام مي دهند.) اين فرايند فرايند زيادي داراست و تبليغات صرفا قدم اوليه آن ميباشد، ولي واضح ميباشد كه در‌حالتي كه همين قدم نخستين به صحت برداشته نشود، قدم‌هاي بعدي بي‌معنا مي‌باشند. در پي‌ي اين مقاله كوشش ميكنيم به بعد ها متفاوت او‌لين قدم با جزئيات بيشتري بپردازيم تا راهكارهاي متفاوت براي برداشتن برنده اين قدم را با هم مرور كنيم.

 

مرحله‌ي اساسي در قدم نخستين، تبليغات مفيد و هدفمند ميباشد. مقصود عمل‌هاي بازاريابي در قدم نخستين جذب يوزرها جديدي ميباشد كه بعداز ورود به ورقه‌ي اپ در ماركت آن را دانلود نمايند. براي هدايت يوزرها به شيت ي اپ مي‌قدرت از شيوه هاي متفاوت تبليغات استفاده نمود. اشكال اين تبليغات عبارتند از: تبليغات بنري، تبليغات ويدئويي، ميني‌گيم، كمپين‌هاي تبليغاتي رخ‌بوك و توئيتر و … . غرض از اين تبليغات اين ميباشد كه استفاده كننده با مشاهده‌ي آن به كليك و وورد به كاغذ‌ي برنامه ترغيب خواهد شد. هرچه تبليغ ذكر شده مارا به‌اين غرض مجاورت‌خيس نمايد، در برداشتن قدم اوليه برنده‌خيس فعاليت كرده‌ايم. آمارها و تجربيات نشان ميدهند هرچه استفاده كننده درين مرحله تعامل بيشتري با برنامه داشته باشد احتمال برد بازاريابي بيشتر ميباشد و بيشترين تعامل استفاده كننده با نرم‌افزار در ميني‌گيم‌ها رخداد مي‌ افتد، در سكو‌ي دوم معيار تعامل با مخاطب، ويدئوها قرار دارا‌هستند و بنرها و بقيه اشكال تبليغات در مراتب بعدي مي باشند. در واقع زماني استفاده كننده قبل از كليك كردن بر پيوند و ورود به ورقه‌ي نرم‌افزار در ماركت با برنامه آشنا گرديده باشد، با احتمال بيشتري مبادرت به نصب اپ مي‌نمايد، براين اساس ما يحتاج ميباشد كه دربين اشكال تبليغات، تبليغي را تعيين كنيم كه مي تواند به گونه اي سريع و جالب، ارزشي كه نرم‌افزار براي مخاطب ساخت مي‌نمايد را به وي منتقل نمايد. اينك در عالم، تبليغات ويدئويي به انگيزه قدرتي كه در انتقال مضمون‌ و جذابيت دارا‌هستند، بيشتر از ديگر گونه هاي تبليغات حيث بازاريابان را جلب كرده‌اند.

 

در دانشگاه تپسل بخوانيد! بازاريابي داده‌محور چه مي باشد؟

بازاريابي براي اپ

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.