دوشنبه ۲۳ تیر ۰۴

نحوه جذاب كردن يصفحه فرود

معرفي مقالات طراحي اپ

نحوه جذاب كردن يصفحه فرود

۳۰ بازديد

جذابيت يك ورقه فرود
دعوا جذابيت در  طراحي اپليكيشن و ديزاين فرود اهميت بسيار متعددي دارااست و مي مي بايست اين شم را در بازديد كننده به وجود آورد كه در پس اين فرم لبريز كردن، قيمت و محتوايي قابل به كارگيري و اثر گذار براي وي قرار داده شده‌است.

با به كار گيري از اطلاعاتي كه بوسيله Landing Page گردآوري مي‌كنيم ميتوانيم مطالب و موضوعات گزينه عشق مشتريان يا اين كه بازديدكنندگان تارنما را به آنان سفارش دهيم كه فرآيندي دوطرفه ( پيروزي – پيروزي ) را صورت مي‌دهد.

مراحل تبديل
با وجود اينكه Landing Page يك كدام از اجزاي مهم مراحل تبديل بازديد كننده به مشتري محسوب ميشود، گشوده هم داده ها ديگري نيز به ياري شما مي‌آيند تا به برد دست يابيد :

CallstoAction : يك كال تو اكشن در واقع تصوير يا اين كه يك متن چندخطي خاصي ميباشد كه مخاطب را تشويق مي نمايد فعاليت خاصي را انجام دهد. بعنوان نمونه در Landing Page به مخاطب مي‌گويد كه سفارش ارائه گرديده از كجا براي استفاده كننده قابل دسترسي ميباشد. CTA را مي قدرت در صفحه هاي وبسايت خويش قرار اعطا كرد كه در آن محتواي ارائه گرديده با توصيه شما داراي ارتباط ميباشد و همينطور در پست هاي وب لاگ داراي ارتباط كه محتوا آن‌ها با توصيه شما داراي ارتباط ميباشد. هر چه CTA با صفحه هاي فرود و صفحاتي كه آن را تبليغ مي نمايند، رابطه بهتري داشته باشد، احتمال اينكه موردپسند و به كارگيري بازديد كننده قرار گيرد بيشتر ميگردد.
كاغذ فرود : همانگونه كه گفته شد غرض اساسي Landing Page، توضيح و تعبير يك توصيه جالب به استفاده كننده و تبديل استفاده كننده به مشتري ميباشد.
شيت سپاس : بعد از مالامال كردن فرم به وسيله استفاده كننده همه صفحه ها فرود به يك قدرداني ختم مي‌شوند. كه‌اين قدرداني چنانچه به طور منحصر پباده سازي خواهد شد بسيار تاثيرگذار خيس خواهد بود.
بيشتر بخوانيد نكاتي براي دريافت كردن بك لينك و پيوند از انجمن ها و فروم ها
قبل از ساخت‌و‌ساز Landing Page به چه چيزي نياز ميباشد؟
پيش از اينكه مبادرت به صفحه ارايي فرود بكنيد، موردنياز ميباشد مطمئن گرديد همه علم ساخت و ساز اين صفحه هاي را كسب نموده ايد. بدين ترتيب براي انجام اين عمل اقدامات ذيل را انجام دهيد :

خريدار : شخصيت خريدار يك اكران بي آلايش از مشتريان ايده آل شما ميباشد. اين قادر است براساس پژوهش ها بازار و داده هاي مشتريان فعلي باشد. در حالتي‌كه در اين مورد خوب كار فرماييد، آنها ميتوانند به شما ديدي پر‌نور نسبت به اخلاق مشتريان و طرز انديشه كردن آنان به شما بدهند و اين داده ها به شما اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه ارزشمندترين محتوا را براي آنان تهيه و تنظيم فرمائيد و جذابيت خويش را در نگاه مخاطبان بيشتر فرمائيد.
سفارش :
سفارش، چيزي ميباشد كه به وسيله سازماني ساخت‌و‌ساز مي گردد كه براي بازديدكنندگان تارنما با ارزش ميباشد. (صرف حيث از پيشنهادها و خدماتي كه سازمان به فروش ميرساند). اين توصيه ميتواند مجاني بودن، webinar، ورقه اجرو پاداش، راهنماي مقايسه اي، يا اين كه هر چيز ديگري كه قابل دانلود باشد و در خصوص صنعت كه در آن ميباشيد را يادگرفتن دهد.

هجرت خريدار :
به فرآيتد تحقيق يك خريدار، مسافرت خريدار ميگويند. اين مي‌تواند به سه مرحله متعدد تقسيم خواهد شد: مرحله تدبير، مرحله چك، و مرحله تصميم گيري. اشكال متفاوت محتوا بايستي براي هر مرحله خاص از مسافرت ساخت‌و‌ساز گردد تا به عموم ياري دهد از يك گام به گام ديگر بروند.

نكته قابل توجه و آخرين درباره با صفحه هاي فرود

با پباده سازي و توليد صفحه هاي فرود فعاليت شما پايان نمي گيرد بلكه جديد كارتان استارت شده‌است. درين بازه شما بايستي اشخاص و مخاطبين را به شيوه هاي متفاوت وادار نمائيد تا به ورقه فرود موردنظر رفته و آن را مشاهده كنيد. در غير اينصورت چه نيازي به پباده سازي و توليد ورقه فرود در وب سايت بود؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.