شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تفاوت اندرويد و IOS در چيست؟

معرفي مقالات طراحي اپ

تفاوت اندرويد و IOS در چيست؟

۴ بازديد

كمپاني گوگل و اپل دو غول گرانقدر كه با رقابتي تنكاتنگ سهم طراحي اپليكيشن بازارهاي جهاني را از آن خويش كرده اند هر توشه دستاوردهاي جديدي را به بازار ارائه ميكنند. در حالي كه در اكثري از شركت ها فعال در مسئله حرفه آوري از سيستم دليل اندريد به كار گيري مي نمايند كمپاني اپل با ارائه توليدها متعدد توانسته سهم بيشتري از بازار را بگيرد.
تفاوت هاي مهم اندرويد و IOS
از نگاه رابط كاربري
سيستم استدلال IOS از ديد رابط كاربري معمولي البته كاربردي ميباشد بطوري كه همگي اشخاص جامعه مي‌توانند با آن فعاليت نمايند.
اين در حالي ميباشد كه حريف آن سيستم دليل اندرويد بيشتر بر روي انعطاف پذيري سيستم ادله تمركز داشته و كدهاي اندرويد را به طور متن گشوده ارائه نموده است. از اين رو موسسه ها متفاوت ميتوانند اين سيستم برهان را براي خودشان فردي سازي نمايند.
جابجايي داده ها
اپل فيلترهاي امنيتي كار كشته و سنگيني بر روي IOS قرار داده كه جابجايي داده ها از روش اين دستگاه به دستگاه هايي به جز توليدها اين مجموعه بسيار خلل ميباشد. حتي براي جابجايي فولدر هاي فردي خويش از كامپيوتر به توليدات اپل با خلل مواجه ميباشيد. در ازاي سيستم دليل اندرويد به راحتي اين عمل را اجرا مي دهد. حتي‌د‌ر سيستم هاي اندرويد ميتوانيد از روش جابجايي فولدر APK نرم افزار هاي آيتم را لحاظ را جابه جا فرماييد. ولي همين جا مي بايست تذكر كنم كه در ارسال فولدر هاي مولتي مديا سيستم Airdrop اپل ميتواند در كاسه چندين ثانيه وسعت متعددي از فبلم و عكس ها را جا به جا نمايد.
امنيت
از حيث امنيت و فردي سازي سيستم استدلال IOS بهتر كار كرده و شما بايستي مسلماً اپل آيدي داشته باشيد تا بتوانيد از سرويس ها و خدمت هاي اپل استعمال نمائيد. شايد اين يك نقطه ضعف هم باشد چون در شكل گم شدن يا اين كه فراموش شدن اپل آيدي ممكن ميباشد وقتي كه نياز باشد مجدد دستگاه آغاز به فعاليت نمايد قابليت و امكان استعمال از دستگاه وجود نداشته باشد. ولي سيستم هاي اندرويد پسوردها و داده ها شمارا در خدمت هاي جي گرايش ذخيره و مراقبت مي نمايد كه از ديد امنيتي، امنيت زير خيس داراست ولي دسترسي به آن در مواقع لزوم ريلكس خيس ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.