شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

معرفي پرميشن هاي پر كاربرد

معرفي مقالات طراحي اپ

معرفي پرميشن هاي پر كاربرد

۴ بازديد

پرميشن وباين permission جهت دسترسي به وب طراحي اپليكيشن استعمال ميشود و نيازي به اذن فعاليت بر در داخل نرم‌افزار ندارد و خود كار اندرويد اين دسترسي را به نر افزار ميدهد.
اين پرميشن تنها اذن تبادل داده ها از روش وب را صادر مي نمايد و نكته اين ميباشد كه چه چيزي را قرار ميباشد تبادل نمايد؟؟؟
وجود اين پرميشن به تنهايي خطري نخواهد داشت زيرا دسترسي به داده ها دستگاه داده نشده ميباشد.
از آنجايي كه اكثر برنامه هاي مدرن بر بستر وب هستند، اين پرميشن را دارا هستند از جمله در يك برنامه توصيه طعام درخواست شما مي بايست از طريقي به سرويس ها دهندگان رسد كه‌اين دستور از روش وب اعمال رخداد مي افتد.
پرميشن حالت كانال واي فاي و NETWORKاين دو permission جهت دسترسي به مشاهده حالت برقراري وب از 2 روش mobile network و واي فاي استعمال مي‌شود و نيازي به اخذ اذن در باطن اپ را ندارد و ايمني دستگاه هوشمند را هم به خطر نمي اندازد.
پرميشن به كارگيري از ياداين permission بسيار حساس بوده و به برنامه اين اذن را ميدهد كه به خاطر دستگاه دسترسي پيدا نمايد (هم براي تلاوت و هم براي تايپ كردن) و در داخل اپليكيشن مي بايست از استفاده كننده اذن گرفته گردد.
وجود اين پرميشن به هم پا پرميشن وب در يك اپليكيشن به‌اين مفهوم ميباشد كه هم به داده ها دستگاه دسترسي دارااست هم توانمند به تبادل داده ها در وب ميباشد كه‌اين مي‌تواند خطر ساز باشد البته در اكثر قابل انعطاف افزارها اين دو پرميشن موردنياز ميباشد از جمله در يك نرم‌افزار براي اضافه كردن عكس به پروفايل مسلما مي بايست اين دو دسترسي صادر گرديده باشد پس اين خويش استفاده كننده ميباشد كه مي بايست تصميم بگيرد به چه طرحي پشت گرمي نمايد و به چه طرحي متكي بودن نكند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.