شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مشاوره هوشمند

معرفي مقالات طراحي اپ

مشاوره هوشمند

۴ بازديد

زماني كه پدر و مادر در نرم افزار طراحي اپليكيشن نام نويسي كردند و سن طفل خويش را وارد كردند مي‌توانند از خصوصيت ديگر پباده سازي نرم افزار شبيه گهواره يعني مشورت كردن هوشمند استعمال نمايند. مشورت كردن هوشمند مي‌تواند متناسب با سن ظريف نوباوه، روزمره پيام هاي مشورت كردن اي را براي پدر و مادر ارسال نمايد تا پدر و مادر ديگر نيازي نداشته باشند كه مطالب متنوع و متعدد را در امر نوپا مطالعه نمايند.
اسباب و اثاث بازي، خوراكي و خواب بچهيكي‌از ديگر از گرفتاري پدر و مادر خواب و ابزار بازي نوباوه در هر سني ميباشد. اين خصوصيت ميتواند در پباده سازي نرم افزار شبيه گهواره گنجانده خواهد شد تا اين گرفتاري پدر و مادر هم رفع خواهد شد و از روش نرم افزار بتوانند متناسب با سن نوباوه خوراكي هايي را براي وي صحيح نمايند، ابزار بازي در چنگ وي قرار دادند و خواب منظمي را براي تدارك ببينند.
خطرناك يا اين كه امنبعضا از تايم ها پدر و مادر نگراني هايي در خصوص طفل دارا هستند يا اين كه در مقطع بارداري مي‌خواهند بدانند كه چه موضوعي خطرناك و چه خطرناك وجود ندارد. با به كار گيري از نرم افزار مي شود به اين نوع سوال ها جواب بخشيد و نگراني، استرس و اضطراب پدر و مادر را برطرف كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.