شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قابليت ثبت نام و ورود در طراحي اپليكيشن

۴ بازديد

صاحبان نرم افزار براي اين كه بتوانند طراحي اپليكيشن يوزرها خويش رئيس نمايند و براي هريك از آنها يك اكانت كاربري مستقل داشته باشند، از آن‌ها درخواست مي نمايند تا در نرم افزار نام نويسي نمايند تا بتوانند براي خصوصيت هاي مخصوص به شخصي را داشته باشند.همينطور امكان ورود براي اشخاصي كه نرم افزار را مجدد نصب مي نمايد و قصد دارا‌هستند به اكانت كاربري خويش بازگردند، مي بايست پباده سازي گردد.
بروز رساني منظمخصوصيت فني پباده سازي نرم افزار شبيه استادكار بروزرساني منظم ميباشد. با بروزرساني منظم مي اقتدار مشكلاتي كه در آن پيدا گرديده است را را رفع نمود و در كنار آن امكان هاي جديدي را به نرم افزار اضافه كرد.
همگام سازي وبسايت با نرم افزاردرصورتي كه از قبلي وبسايت خدماتي داريد، بايد داده ها نرم افزار را با او تارنما همگام سازي فرمائيد تا مشكلي براي مديران كمپاني و يوزرها پيش نيايد. هم اينگونه خوب ميباشد كه رابط كاربري سايت با رابط كاربري نرم افزار شبيه يكديگر باشد.
پنل منحصر براي معلم كارانخصوصيت ديگر پباده سازي نرم افزار شبيه استادكار داشتن پنل منحصر براي استادكاران ميباشد. استادكار قادر است با داشتن اين پنل تاريخچه سرويس ها خويش را مشاهده نمايد و مي‌توانند بها پيشنهادي خويش را كم و بيش نمايد يا اين كه شغل هاي ديگري بتواند در آن جاري ساختن دهد.
پياده سازي پرداخت آنلاينبراي سهولت در پرداخت وجه سرويس ها، مي اقتدار در نرم افزار پرداخت آنلاين و اتصال به درگاه بانكي را پياده سازي كرد. هر يكسري كه مي قدرت پرداخت در محل را هم در نرم افزار در حيث گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.